Tom és Jerry:
A programod a két fő tevékenységet engedje meg: labirintusgenerálás, valamint Tom és Jerry versenyfutását. A labirintusgenerálás a következőkből áll:
A.
LAB1.INP:
f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f |
f | u | u | u | u | u | u | u | u | u | u | u | u | S | f |
f | o | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | u | f |
f | u | u | u | J | o | u | u | u | u | u | u | u | u | f |
f | u | f | f | f | f | f | u | f | f | f | f | f | f | f |
f | u | u | u | u | u | u | u | u | u | T | u | u | u | f |
f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f | f |
C.
D.
a. | vagy csak vízszintes, vagy csak függőleges irányban léphetnek, |
b. | Jerry legfeljebb egyet léphet (az úton, illetve lyukas falban), |
c. | Tom legfeljebb kettőt léphet (csak az úton, irányváltás nélkül, kanyarban ugyanis lassítania kell), |
d. | ha Jerry látja a sajtot (a sajt sorában vagy oszlopában van és nincs köztük tömör fal), akkor egyenesen a sajt felé indul, |
e. | ha Jerry látja Tomot, akkor menekülni próbál (Tom felé biztosan nem megy) -ez az előző szabályt is felülbírálja, |
f. | ha Tom látja Jerry-t, akkor egyenesen felé indul (Tom a lyukakon sem lát át), |
g. | minden egyéb esetben Tom keresi Jerry-t, illetve Jerry keresi a sajtot
(a képen láthatóan mozog keresés közben, a kereséshez egyébként bármilyen,
akár az aktuális helyről nem látható információ is felhasználható).
10 pont
ha Tomot ketrecbe zárjuk, akkor Jerry megtalálja a sajtot (ha vezet hozzá
út)
6 pont
ha nincs a labirintusban sajt és a falakon lyuk, akkor Tom megfogja Jerry-t
7 pont
|